…dublezi valoarea unui Trabant?
Răspuns: Îi faci plinul!
Întrebare: De câţi muncitori ai nevoie să construieşti un Trabant?
Răspuns: De doi: unul decupează, celălalt lipeşte.
Întrebare: De ce au unele Trabanturi ‘dezaburizator’ pe geamul din spate?
Răspuns: Pentru ca cel care împinge să se încălzească la mâini.
Trabantul …acest exemplu măiastru de inginerie est-germană 🙂 Versiunea estică de Volkswagen, ţinta tuturor bancurilor, cel mai răspândit automobil din Germania de Est, exportat cu precădere în ţările blocului sovietic. Pe vremuri, adică prin anii 80, întâlneai o grămadă de Trabanturi prin Bucureşti dar acum trec săptămâni până văd unul. E o specie pe cale de dispariţie. Cred că singurii oameni care încă deţin un Trabant în Bucureşti sunt fanii, entuziaştii, nostalgicii, cei care vor să arate altfel. Cu noile legi anti-poluare, îmi închipui că propietarii plătesc o mică avere ca să înregistreze un Trabant în circulaţie. Cred că în Romania au devenit mai mult obiecte de colecţie. Întotdeauna am fost de părere că arată drăguţ dar n-am avut niciodată ocazia să conduc sau să fiu pasageră într-un Trabant. Se pare însă că Trabantul va renaşte în curând, într-o nouă formă: aceea de maşină electrică. Mai multe informaţii pe tema asta puteţi afla dând click aici.
frumoase fotografii.
P.S : fan trabi
Mulțam. Mai găsești încă un Trabant, ceva mai nebunatic, într-un post mai recent: http://www.bucharestdailyphoto.ro/2010/03/trabant.html